loading...
لوازم جانبی سامسونگ
حسن جودی بازدید : 64 یکشنبه 13 مرداد 1398 نظرات (0)

در زمان خرید گوشی و لوازم جانبی آن توجه به مشخصات آن بسیار اهمیت دارد. در اینجا ابتدا مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی A9 2018 آورده شده است و سپس به بررسی لوازم جانبی سامسونگ می‌پردازیم تا شما بتوانید به راحتی برای خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A9 2018 اقدام کنید.

سامسونگ گلکسی A9 2018 یکی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است که گاهی اوقات از آن به عنوان یکی از پرچم‌داران نیز یاد می‌شود. طراحی عالی سامسونگ گلکسی A9 2018 در کنار قابلیت‌های ویژه از این اسمارت‌فون یک گوشی رویایی ساخته است. اگر به دنبال یک گوشی عالی با قیمت مناسب هستید، سامسونگ گلکسی A9 2018 قطعا یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود. برخی از مشخصات فنی این گوشی شامل یک نمایشگر 5.9 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2220، رم 6 یا 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی می‌شود. گلکسی A9 2018 مجهز به یک تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون است که با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو کار می‌کند. دوربین 4 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی برای ثبت لحظه‌های زندگی می‌باشد. از نظر باتری نیز سامسونگ برایگلکسی A9 2018 کم نگذاشته است و برای آن یک باتری لیتیوم یونی 3800 میلی آمپر ساعتی تعبیه کرده است. دارندگان گوشی می‌توانند با خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A9 2018 زیبایی و ایمنی را برای گوشی خود به ارمغان آورند.

قیمت خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A9 2018

اگر یکی از صاحبان گوشی زیبا و قدرتمند Samsung Galaxy A9 2018 هستید، حتی یک دقیقه هم فرصت را از دست ندهید و با خرید لوازم جانبی سامسونگ A9 ایمنی گوشی خود را تضمین کنید. در صورتی که قصد دارید لوازم جانبی A9 2018 باکیفیت خریداری کنید، ابتدا بهتر است ویژگی‌های گلس A9، کیف A9، قاب A9 و دیگر موارد را بشناسید و سپس تصمیم بگیرید. قیمت خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی A9 2018 به هیچ‌وجه نشان‌دهنده‌ی کیفیت آن نیستند، پس قیمت نباید رکن اصلی انتخاب شما باشد. با توجه به تنوع موجود در لوازم جانبی A9 2018 در صورت نیاز بهتر است با افراد باتجربه مشورت کنید و سپس تصمیم بگیرید.

خرید قاب، کاور و گارد Samsung Galaxy A9

با توجه به اینکه در طی سالیان اخیر شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند، رقابت عجیبی بر سر تولید اسمارت فون‌های، نازک‌تر و ظریف‌­تر دارند، از این رو همانند دیگر گوشی‌های هوشمند، خرید لوازم جانبی سامسونگ A9 2018 و بخصوص خرید قاب A9 2018 به یکی از مسائل مهم و با ارزش­ برای دارندگان این تلفن هوشمند تبدیل شده است، چراکه در طول روز اتفاقات زیادی به آسیب دیدن بدنه گوشی منجر می‌شوند.

آیا به دنبال راهی برای مراقبت از بدنه گوشی Galaxy A9 2018 خود هستید؟ فراموش نکنید قاب سامسونگ A9 بهترین وسیله برای محافظت از بدنه‌ی گوشی است. کاور A9 2018 نه تنها برای محافظت از بدنه گوشی استفاده می‌شود، بلکه زیبایی و جذابیت خاصی نیز برای گوشی ایجاد می‌کند برای مثال شما می‌توانید کاور کتابی A۹ سامسونگ، کاور چرمی اتوفوکوس، قاب نیلکین A9 و قاب سیلیکونی A9 یا قاب ژله ای A9 را انتخاب کنید. گارد ژله ای یک قاب منعطف و نرم بوده که امنیت نسبی خوبی برای گوشی Galaxy A9 2018 ایجاد می‌کند. از طرف دیگر قاب سیلیکونی A9 هم طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد و مانع از ضربه به گوشی می‌شود. در زمان خرید قاب A9 دقت داشته باشید که قاب دارای خاصیت چربی‌گریزی و ضد لک بودن داشته باشد، جلوی پورت‌ها و دوربین را نگیرد و پوشش‌دهی خوبی برای لبه‌های گوشی ایجاد کند.

GKK یکی از برندهای لوازم جانبی گوشی هوشمند است که با تولید قاب 360 درجه سامسونگ A9 2018 روشی مطمئن و مناسب را در اختیار دارندگان این گوشی هوشمند قرار داده است. قاب فول سامسونگ A9s از مواد پلی‌کربنات مرغوب ساخته شده است و جزو مقاوم‌ترین لوازم جانبی A9 2018 محسوب می‌شود. این قاب سطح پشتی، لبه‌های کناری، بالا و پایین و همچنین دکمه‌های گوشی را پوشش داده و از بدنه گوشی هوشمند به صورت 360 درجه و در تمام زوایا محافظت می‌کند. ابعاد قاب 360 درجه GKK برای گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A9 2018 به طور دقیق اندازه‌گیری شده و برش خورده است که به خوبی روی گوشی می‌نشیند و لق و شل نخواهد بود. این قاب دارای قابلیت نصب آسان بوده و شما می‌توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن قاب یا گوشی به آسانی آن را نصب یا جدا کنید.

با پیشرفت گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر و نیاز به افزایش امنیت فیزیکی آن‌ها، خرید قاب 360 درجه GKK برای گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A9 2018 با توجه به محبوبیت برند GKK می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای کاربران این اسمارت فون باشد. استفاده مدوام از گوشی، آن را در معرض خطراتی نظیر ضربه، سقوط و انواع خراش و ساییدگی قرار می‌دهد. گوشی سامسونگ A9 2018 / A9s نیز همانند سایر اسمارت فون‌ها همواره در معرض چنین آسیب‌هایی است، بنابراین خرید قاب 360 درجه GKK برای گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A9 2018 می‌تواند یکی از راهکارهای معقول و مناسب برای محافظت از بدنه این گوشی هوشمند باشد.

خرید قاب محافظ سیلیکونی گوشی سامسونگ Samsung A9s / A9 2018 ، با توجه به میزان محبوبیت این نوع از کاور محافظ در بین کاربران، می‌تواند از جمله انتخاب‌های مناسب برای کاربرانی باشد که به تنوع رنگ قاب گوشی خود اهمیت زیادی می‌دهند. قاب محافظ گوشی مانند سپری است که دارندگان گوشی‌های هوشمند از آن برای افزایش میزان امنیت بدنه تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

. شما با خرید گارد Galaxy A9 2018 می‌توانید آن را به راحتی با دیگر وسایل خود ست کنید و آن سبک و استایلی که دوست دارید به گوشی خود بدهید. تنوع زیادی در خرید قاب A9 2018 وجود دارد.

خرید هندزفری، شارژر و باتری Samsung Galaxy A9

هندزفری A9 یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های گوشی است که کاربرد بسیار بالایی دارد. از آنجای که هندزفری رابطه مستقیمی با گوش دارد، کیفیت آن بسیار اهمیت دارد. بنابراین شما با خرید هندزفری گلکسی A9 2018 می‌توانید مانع از آسیب به گوش خود شوید. هندزفری A9 2018 دارای کیفیت بالایی است، امپدانس آن با امپدانس گوشی همخوانی دارد، صدا را به خارج انتقال نمی‌دهد و نویزها را حذف می‌کند. بنابراین با خرید هندزفری A9 2018 بهترین تجربه از موسیقی را می‌توانید داشته باشید.

اگر شارژر A9 2018 شما خراب شده است، هر چه سریع‌تر به فکر خرید یک شارژر اصل باشید. از آنجایی که سالم بودن شارژر رابطه مستقیمی با سالم بودن باتری دارد، پس نباید در خرید شارژر A9 2018 تعلل کنید. مقاومت الکتریکی کم و مقاومت فیزیکی بالای شارژر برخی از مواردی هستند که بهتر است در زمان خرید شارژر A9 2018 به آن دقت کنید. ولتاژ شارژرهای تقلبی با ولتاژ گوشی همخوانی ندارد، از این‌رو باعث آسیب به باتری می‌شود. فراموش نکنید که قیمت باتری A9 بیشتر از قیمت شارژر A9 2018 است، پس منطق حکم می‌کند که با خرید یک شارژر Galaxy A9 2018 سلامت باتری را حفظ کنید.

اگر کار از کار گذشته است و باتری A9 2018 شما نیز آسیب دیده است، بهتر است به فکر خرید باتری A9 شوید. خرید باتری A9 2018 کارایی گوشی را مثل روز اول می‌کند. قیمت باتری A9 2018 نسبت به قیمت خود گوشی بسیار کم‌تر است، پس بدون شک خرید باتری A9 بهترین راه‌حل خواهد بود.

خرید کیف Samsung Galaxy A9 2018

علاوه بر قاب A9 2018 و گلس A9، کیف A9 نیز یک انتخاب خوب برای محافظت از بدنه و صفحه نمایش گوشی می‌باشد. کیف چرمی Samsung A9 ظاهر جذابی دارد، طرح چرم داشته و استفاده از آن نیز راحت است. کیف کلاسوری A9 و کیف هوشمند A9 دو گزینه‌ هیجان‌انگیز دیگر برای خرید لوازم جانبی این گوشی هستند. با خرید کیف هوشمند گلکسی A9 دیگر نیازی نیست برای هر بار استفاده از گوشی، آن را از کیف خارج کنید. این کیف دارای یک صفحه نمایش است که می‌توانید ساعت، تاریخ، تماس و پیام‌های خود را از این طریق مشاهده کنید.

خرید گلس محافظ صفحه Samsung Galaxy A9 2018

با گذشت زمان و پیشرفت در زمینه طراحی و ساخت اسمارت فون‌ها، شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند معمولا این دستگاه‌ها را با ظرافت هرچه بیشتری طراحی و عرضه می‌کنند، بنابراین استفاده از ابزارهای محافظت از گوشی هوشمند با توجه به میزان آسیب‌پذیری بدنه این دستگاه‌ها به یک مورد مهم و ضروری تبدیل شده است. بطوری که امروزه برای هر مدل از گوشی تعداد زیادی از لوازم جانبی مربوط به دستگاه عرضه می‌شود.

یکی از اشتباهات بزرگی که برخی از دارندگان گوش می‌کنند استفاده از گوشی بدون گلس است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با یک فشار یا ضربه ناگهانی، صفحه نمایش گوشی شما ترک خورده باشد. اگر نمی‌خواهید این اتفاق برای شما رخ دهد، بهتر است اولین کاری که می‌کنید خرید گلس A9 2018 باشد. گلس A9 2018 این امکان را به شما می‌دهد تا احتمال آسیب به نمایشگر خود را کاهش دهید. گلس A9 توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود، فقط کافی است کمی جستجو کنید تا بهترین و مناسب‌ترین گلس را برای گوشی سامسونگ گلکسی A9 2018 خود پیدا کنید.

خرید گلس محافظ تمام صفحه گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A9 2018 / A9s ، یکی از انتخاب‌هایی است که اطمینان بیشتری در رابطه با عدم آسیب نمایشگر این گوشی برای دارندگان گوشی A9 2018 حاصل می‌کند. گلس فول سامسونگ A9 2018 بادارا بودن خاصیت چسبندگی کامل در تمامی نقاط گلس، به آسانی بر روی نمایشگر چسبانده می‌شود و از ضخامت کم‌تری نسبت به گلس‌های مشابه برخوردار می‌باشد. لازم است که به این نکته اشاره شود که، قیمت گلس تمام صفحه سامسونگ A9s ، با کیفیت و میزان کارایی این محصول تناسب دارد و با توجه به ارزش این کالا تعیین گردیده است.

محافظ صفحه نانو A9 نیز ضخامت کمی داشته و مانع از خط و خش بر روی نمایشگر می‌شود. گلس‌ها دارای دو مدل فول چسب و دور چسب هستند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. گلس فول چسب A9 2018 مانع از نفوذ گرد و غبار به زیر نمایشگر می‌شود، در عین حال گلس دور چسب قابلیت نسب آسان دارد. انتخاب با شما است که کدام گلس محافظ صفحه نمایش A9 2018 را انتخاب می‌کنید. از جمله ویژگی‌های گلس مرغوب، ضخامت کم، گلس پرایوسی و ویژگی آنتی رفلکس نور می‌باشد. برند نیلکین گلس‌های Amazing H+ Pro بیشتر این ویژگی‌ها را در خود جمع کرده است.

در زمان خرید لوازم جانبی Galaxy A9 2018 عجله نکنید. خرید لوازم جانبی گلکسی A9 باید با نهایت دقت انجام گیرد؛ چرا که یک انتخاب اشتباه می‌تواند عواقب ناگواری به همراه داشته باشد. اگر سوال و ابهامی در زمینه خرید لوازم جانبی سامسونگ دارید، با متخصصان این زمینه مشورت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 745
  • بازدید کلی : 4,308