loading...
لوازم جانبی سامسونگ
حسن جودی بازدید : 57 شنبه 15 تیر 1398 نظرات (0)

اگر به دنبال یک گوشی بدون محدودیت با نمایشگر خوب هستید، پیشنهاد ما به شما گوشی سامسونگ گلکسی جی ۶ پلاس است. این گوشی با توجه به مشخصاتی که دارد، تاکنون توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. Galaxy J6 Plus دارای یک پردازنده اسنپدراگون425 است که همراه با یک تراشه چهار هسته‌ای 64 بیتی در این گوشی قرار گرفته است. دوربین دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برای ثبت لحظات زندگی کاربران تعبیه شده است. برخی دیگر از مشخصات این گوشی شامل باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی می‌شود که تکمیل کننده پک نرم‌افزاری این گوشی می‌باشد. با توجه به حساسیت بالای گوشی‌های هوشمند در مقابل ضربه، بهتر است خرید لوازم جانبی +Samsung Galaxy J6 را فراموش نکنید. Samsung Galaxy J6 Plus دارای یک نمایشگر بدون محدودیت 6.0 اینچی با رزولوشن 1480 در 720 است که در قسمت سمت راست آن حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

هیجان در خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی J6 Plus

خرید لوازم جانبی J6 پلاس یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر فرد دارنده این گوشی باید آن را با دقت بالا انجام دهد. لوازم جانبی گلکسی جی 6 پلاس به‌خوبی می‌تواند از بدنه و نمایشگر گوشی مراقبت کند و هم‌زمان زیبایی خاصی نیز برای آن ایجاد کند. بنابراین خرید لوازم جانبی سامسونگ J6 Plus از قبیل گلس J6 Plus، قاب J6 Plus، کاور J6 Plus، گارد J6 Plus و غیره می‌تواند کارایی گوشی شما را نیز افزایش دهید. پیش از این‌که برای خرید لوازم جانبی Samsung Galaxy J6+ اقدام کنید، بهتر است اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشید. در ادامه اطلاعات بسیار خوبی در زمینه خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی J6 Plus آورده شده است که شما می‌توانید با توجه به کیف و قیمت خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلگسی Samsung Galaxy J6+ Plus آن‌ها را انتخاب کنید.

خرید کیف Samsung Galaxy J6 Plus

 

کیف جی 6 پلاس نوعی دیگر از گاردهای این گوشی هستند که ایمنی خیلی خوبی برای تمام گوشی ایجاد می‌کنند. کیف چرمی جی 6 پلاس، کیف کلاسوری J6+ و کیف هوشمند جی 6 پلاس نوعی از این کیف‌ها هستند. کیف چرمی J6+ زیبایی و جذابیت خاصی دارد و با طراحی کلاسیک خود بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. کیف کلاسوری نیز مقاومت خوبی دارد و به راحتی می‌تواند از گوشی در مقابل ضربه محافظت کند.

خرید قاب، گارد و کاور Samsung Galaxy J6 Plus

قطعا هر فرد دارنده گوشی دوست ندارد هر چند وقت یکبار بابت تعمیر گوشی خود پول بپردازد. بنابراین پس از این‌که برای گوشی خود گلس محافظ صفحه نمایش کردید، نوبت به خرید قاب J6 + می‌رسد. کاور جی 6 پلاس طراحی متنوعی دارد و از بدنه گوشی به خوبی محافظت می‌کند. رنگ‌بندی و طرح‌های مختلفی که قاب ژله ای J6 Plus دارد انتخاب را برای کاربران راحت کرده است. گارد ژله ای J6+ و قاب سیلکونی J6+ از جنس قاب‌های نرم بوده، منعطف هستند و انتخاب بیشتر دارندگان گوشی می‌باشند. از طرف دیگر ما نوعی قاب سخت به نام قاب 360 درجه Galaxy J6 Plus داریم که نسبت به قاب‌های نرم استحکام بیشتری دارد و مانع از ضربه به گوشی می‌شود. یک قاب جی 6 پلاس ایده‌ال از از دکمه‌ها محافظت می‌ند، مانعی برای پورت‌ها ایجاد نمی‌کند و لبه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خرید گلس Samsung Galaxy J6 Plus

این گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که به خوبی در دست جای می‌گیرد و شما می‌توانید به‌راحتی با آن کار کنید. اما گاهی اوقات این امکان وجود دارد که در اثر یک لحظه غلفت گوشی از دست شما لیز بخورد و شاهد آسیب شدید به بدنه یا نمایشگر گوشی خود باشید. بنابراین بهترین راه برای محافظت از گوشی، خرید گلس J6 Plus و خرید قاب Samsung Galaxy J6 Plus می‌باشد.

خرید گلس سامسونگ گلکسی J6 Plus به شما کمک می‌کند تا از نمایشگر 6.0 اینچی گوشی خود به خوبی محافظت کنید. برخی از گلس‌ها از جنس پلی‌کربنات می‌باشند و مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند. پیش از این‌که برای خرید گلس اقدام کنید باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

-         ضخامت کم گلس J6 Plus

-         شفافیت خوب

-         ضد لک بودن

-         وضوح تصویر بالا

-         نصب آسان

-         گلس پرایوسی

-         آنتی رفلکس

 

اگر در زمان خرید گلس جی 6 پلاس این موارد را در نظر بگیرید، می‌توانید بهترین انتخاب را برای گوشی خود داشته باشید. گلس Amazing H نیلکین، گلس مدل بوف و گلس محافظ تمام صفحه برخی از مدل‌های متنوع گلس می‌باشد که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند.

خرید شارژر، باتری و هندزفری Samsung Galaxy J6+

اگر گوشی شما مثل روز اول شارژ نگه نمی‌دارد یا این‌که مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا شارژ شود، بهتر است به فکر خرید باتری J6 Plus اصل باشید. باتری J6+ نقش مهمی در عملکرد گوشی دارد، بنابراین اگر باتری سالم باشد می‌توانید تا ساعت‌ها با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید.

یکی از علت‌های عمده خرابی باتری، به شارژر J6 Plus مربوط است. اگر شارژر J6 Plusمشکل داشته باشد، پس از مدتی باعث خرابی باتری می‌شود. قیمت باتری J6+ و قیمت شارژرJ6+ زیاد نیست، پس در خرید آن تعلل نکنید.

در صورتی که به موسیقی علاقه داشته باشید، قطعا کیفیت هندزفری J6 Plus برای شما بسیار مهم است. یک هندزفری خوب نویزها را حذف می‌کند و از قدرت تفکیک صوت بالایی برخوردار است. هندزفری Galaxy J6 + به‌راحتی در داخل گوش قرار می‌گیرد و باعث آزار گوش نمی‌شود. این هندزفری با گوشی سازگار است و لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما چندبرابر می‌کند.

خرید لوازم جانبی سامسونگ گلکسی J6 Plus باید با دقت انجام شود تا بتواند یک تجربه خوب برای شما ایجاد کند. بنابراین شما با خرید لوازم جانبی سامسونگ می‌توانید کیفیت و کارایی گوشی خود را افزایش دهید و آسودگی خاطر داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 684
  • بازدید کلی : 4,247